porównywarka

Zakochałam się w tym obrazku!


Dorota Zawadzka - znana jako Super Niania umieściła go wczoraj na facebooku, pytając swoich fanów czym jest dla nich sukces? Mi słowo sukces jakoś nie do końca pasuje. Potraktowałam temat nieco głębiej. Zauważyłam, że w momentach wszelakich kryzysów dość często przychodzi pokusa porównywania się do innych: 'Bo ten to ma taki ładny dom', 'Tamta ma takie grzeczne dziecko', 'Tamtych stać na takie wypasione wakacje', 'Tamtego żona to dopiero gotuje, a jak wygląda...', 'Gdybym miał/a takie możliwości, moje życie nabrałoby sensu!'. No przyznaj się - też tak czasem myślisz :] Gdyby nam ktoś dał różdżkę do ręki, władzę, na pewno byśmy to wszystko lepiej i sprawiedliwiej rozwiązali... ;)
Sentencja, którą wpisałam poprzednio na bloga, nie trafiła tam przypadkowo. Myśląc o posiadanym potencjale, bardzo często dostrzegamy czego nam brak. Akcent pada na czarne dziury, zamiast na te wszystkie wspaniałości, talenty, które mamy już, teraz, na wyciągnięcie ręki lub marchewki (patrz wyżej:).

Aaaa.... Próbowaliście kiedyś przed zaśnięciem, porządkując bieg myśli, zdarzenia minionego dnia, rozpoczynać zdania od słowa: DZIĘKUJĘ?

Uwaga: Efekty takiej kuracji mogą prowadzić do wdzięczności.

Komentarze

Popularne posty