szansa

Ostatni czas zdecydowanie sprzyja działaniu. Nie brakuje i srok i ich ogonów ;) Bardzo lubię, kiedy wiele się dzieje, a tematy, którymi się zajmuje są różnorodne i wykraczają poza to, co już bardziej oswojone. Dziś nastał jednak wieczór na zatrzymanie się, zregenerowanie sił i zagłębienie w lekturę. Także na stosiku obok kanapy znalazły się takie pozycje jak:
- Emplyer Branding - budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku autorstwa Marka Kozłowskiego
- Informator Targowy Akademickich Targów Pracy Jobbing 2012 (bogata merytorycznie publikacja dla uczestników targów, w których uczestniczyłam wczoraj)
- Drugi w mojej kolekcji egzemplarz miesięcznika "Sens" (w którym odkryłam wypowiedzi dwóch moich Znajomych:).

Połączenie tylko pozornie wydaje się zaskakujące. Właściwie każda z tych publikacji mówi w jakiś sposób o wizerunku. O wizerunku pracodawcy, kandydata do pracy, pracownika, wolnego strzelca. O tym jak postrzegamy siebie sami, a jak postrzegają nas inni. No i gdzie jest niby prawda? :) Polecam lekturę każdemu kto poszukuje inspiracji, chce wykorzystać taką wiedzę i przekuć ją w działanie. 

W "Sensie" dodatkowo zatrzymał mnie dziś wywiad z Ewą Foley. Nie poznałam Ewy na żywo, ale jeszcze przed wyborem studiów zostałam dumną posiadaczką dwóch książek jej autorstwa. Przed zapoznaniem się z artykułem "Punkt zwrotny" nie wiedziałam, że była na pokładzie samolotu, którym szczęśliwie wylądował Tadeusz Wrona w październiku 2011 roku. Wywiad z Ewą, jak również opublikowany w "Sensie" wywiad z Czesławem Mozilem nakłoniły mnie do refleksji i pewnej wdzięczności za wydarzenia, które nadają życiu nowy kierunek... Wielu moich Klientów doświadczając wydarzeń stawiających ich życie na szali odkrywało nowe spojrzenie na sens swoich działań, swoją rodzinę, siebie samych... Ewa zacytowała wypowiedź jednego z uczestników lotu: "Cała moja kariera biznesowa szła w stronę bycia rekinem, teraz chcę być delfinem". Kryzys tak często okazuje się nową szansą...



PS. To zdjęcie zrobiłam na spacerze w Serocku w listopadzie 2011 roku. Może i na Was ten widok zadziała kojąco :)

Komentarze

Popularne posty