Kurs planowania kariery - inspirowany metodą Spadochron


Serdecznie zapraszam Cię do udziału w prowadzonym przeze mnie i wzbogaconym o autorskie narzędzia "Kursie planowania kariery - inspirowanym metodą Spadochron".

Jest to kurs dla osób planujących karierę, poszukujących pracy i zmieniających zawód.



Dlaczego Spadochron?

W tym przypadku to metafora miękkiego lądowania na rynku pracy. Kiedy jednak myślę o tym szkoleniu, dochodzę do wniosku, że przed lądowaniem trzeba jeszcze zebrać w sobie odwagę, wsiąść do samolotu i skoczyć! Osobiście brałam udział w szkoleniu dwukrotnie i wciąż zachwyca mnie prostota tego programu i jednocześnie ogromna skuteczność. Nie ukrywam też, że aby zebrać smaczne owoce, trochę trzeba się napracować. Na przestrzeni 15 lat, odkąd znamy się z metodą, niezmiennie jednak uważam, że warto! 
Czy ten kurs jest dla Ciebie?

- z różnym skutkiem poszukujesz odpowiedniego miejsca pracy, ale sam nie masz pewności, co do słuszności swoich kroków i jakiej pracy tak naprawdę poszukujesz
- dotychczasowe zadania nie przynoszą Ci satysfakcji i zastanawiasz się czy wykonywana praca jest na pewno tym co chcesz robić
- potrzebujesz znaleźć pracę, ale nie wiesz od czego zacząć, ani jak zabrać się za to skutecznie, potrzebujesz wsparcia w tym zakresie

Efektem szkolenia...

może być nie tylko określenie i znalezienie wymarzonego miejsca pracy, zgodnego z Twoimi potrzebami i talentami, czy zmiana dotąd wykonywanego zawodu. Może to być również odnalezienie w sobie wewnętrznej motywacji i pasji, świeżego spojrzenia na dotąd wykonywane zadania.

Dlaczego warto?

Zadbam o to, abyś w komfortowych warunkach mógł/mogła:
- wziąć udział w autorskich warsztatach inspirowanych kursem planowania kariery wykorzystywanym przez osoby szukające pracy i doradców zawodowych w USA, Kanadzie, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Francji, Szwajcarii i we Włoszech
- uporządkować myśli, wsłuchać się w swoje potrzeby i opisać ważne dla Ciebie kryteria zawodowe, nadać im priorytety
- odpowiedzieć na ważne, z perspektywy Twojej kariery i rozwoju, pytania
- doświadczyć mocy, jaką daje zespół, współpraca i informacja zwrotna
- nazwać swoje mocne strony i talenty
- zrozumieć jak działa obecnie rynek pracy i jak efektywnie się w nim poruszać, jakie kroki zastosować w praktyce
- poczuć energię do działania, określić plan działania
- otrzymać 1,5 h konsultację po kursie, którą możesz zrealizować w ciągu 2 miesięcy po jego zakończeniu

Co o kursie mówią uczestnicy poprzednich edycji?

"Myśli jakie przychodzą do głowy po zakończeniu kursu: "Czemu tego wcześniej nie zauważyłem?", "Ja to wszystko umiem?", "Tyle ciekawych możliwości", "Od czego zacząć?"... Wyjątkowe szkolenie prowadzone przez wyjątkowego trenera. Gorąco polecam."
Sylwia

"Polecam - sam bardzo na nim skorzystałem. Podczas szkolenia odkryłem, jaki potencjał we mnie drzemie. Zyskałem motywację do podążania nową drogą zawodową, zgodną z moimi przekonaniami. To doświadczenie rzeczywiście jest jak lot ze spadochronem  Warto podjąć to wyzwanie!"
Bartek

Zapraszam Cię do udziału w 4-dniowym kursie, który odbędzie się w dwa weekendy.

Kiedy?
27 - 28 kwietnia
11-12 maja 2019 r. (4 dni – 32h + 4 h pracy indywidualnej)

Gdzie?
Warszawa, Siedziba InfoConsulting ul. Grzybowska 2 lok. 40-41

Ilość miejsc: 8-12 osób

Trener: Monika Jackowska
Menadżer i ekspert HR z 12 letnim doświadczeniem, trener biznesu, psycholog.
Odwiedź mój profil na Linkedin i zakładkę o mnie 

Koszt kursu: 1950 zł (cena zawiera: udział w 4-dniowym kursie, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz możliwość skorzystania z 1,5 h konsultacji online/na żywo w ciągu 2 miesięcy od zakończenia kursu)
Zgłoszenie uczestnictwa oraz wszelkie pytania związane z organizacją szkolenia kieruj bezpośrednio do mnie (np. poprzez profil Linkedin lub fb)

O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.




Serdecznie Cię zapraszam 

Monika Jackowska

Komentarze

Popularne posty