początek

Pomyślałam, że na samym starcie tej nowej blogowej drogi, napiszę kilka słów, o tym dlaczego w nią ruszam. Nie jest to mój pierwszy blog. Jak dobrze policzę, jest to już moja piąta odsłona. Poprzednie były anonimowe i w jakiś tajemniczy sposób przyciągały pokrewne dusze. Ze zdziwieniem dowiadywałam się, że ktoś "mnie czyta", lubi czytać i nie poznaje mojego autorstwa, spojrzenia na świat.

Pisanie bloga jest dla mnie czymś wyjątkowym. Z jednej strony daje poczucie, jakby pisało się do szuflady, z drugiej, pozwala dzielić się z innymi tym co jest w nas. Często wydaje mi się, że również czymś, spoza nas. Myśli porządkują się, oczyszczają, powstają nowe wnioski... Za to właśnie lubię blogowanie - pisanie. Dlatego właśnie piszę. Bo czasem chcę i potrzebuję coś wyrazić w ten właśnie sposób.

Tu właśnie chcę podkreślać to, co danego dnia, tygodnia przykuło moją uwagę, dało inspirację, albo może być iskrą, która zapali coś w Tobie.

Zapraszam, bądź moim towarzyszem w tej nowej przygodzie.

"Każdy przecież początek, to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie" 
W. Szymborska

Komentarze

Popularne posty