pamiątki

Czy zdarzyło Wam się powrócić po latach do dawnych zapisków lub pisanych przez Was pamiętników? A może macie taki zwyczaj i przeglądacie je dość często? 

W weekend, podczas wiosennych porządków, natrafiłam na zeszyt, w którym notowałam ważne dla mnie cytaty i fragmenty filmów, dające mi inspirację. Wśród nich zapisany w grudniu 2006 roku: "Czasem cały świat staje na głowie, aby spełniło się jedno marzenie". W pierwszej chwili pomyślałam sobie, że to zupełny truizm, a potem... no właśnie, przypomniałam ilość sytuacji, których byłam obserwatorem - świadkiem lub główną bohaterką, kiedy te słowa realizowały się w realnym życiu. Pamiętnik, czy blog, nawet krótkie zapisy w kalendarzu pomagają to zauważyć i utrwalić. To szczególnie ważne, kiedy wracamy do nich po jakimś czasie i dokonujemy podsumowania naszych działań. 
Z resztą nie trzeba szukać daleko - poproszona dziś o przeczytanie bajki na dobranoc, trafiłam na opowieść Kubusia Puchatka i spółki o tym co najlepiej zrobić w deszczowy dzień. Kubuś odpowiada - kolorowy pamiętnik, w którym opiszemy wspomnienia słonecznych, radosnych dni! 

I myślę sobie, że każdemu z nas czasem potrzeba powspominać, pooglądać zdjęcia z wakacji, pamiątki ważnych dla nas chwil. Zobaczyć, że kiedyś czegoś bardzo chcieliśmy i się to zrealizowało. Pewne rzeczy potrafiły się zmieniać z dnia na dzień, a inne wymagały więcej czasu. Może dziś też nasze myśli pochłania jakaś tęsknota lub marzenie, na które jeszcze nie przyszedł czas. A o jego realizacji napiszemy nie dziś a kiedyś, później. Jedno jest pewne, czas na pewno upłynie.



Komentarze

Popularne posty